View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av torsken
Vi har en god itavdeling på skolen.
Men FYFAEN SKOLE LINUX SUGER, blir lei, du kan ikke gjøre NOE før den krasjer og henger seg
Det er VELDIG tydelig at dere som sier der fungerer fint ikke har prøvd og sitte på en skole og bruke skole linux.
Vis hele sitatet...

Dette gir jo bare et hylende bilde av hvor lite du faktisk kan og vet om linux som operativsystem, la meg oppsummere: Din uvitenhet og IT-kontorets manglende kompetanse får deg til å være overbevist om at 'SKOLELINUX SUGER'.

Jeg har selv satt opp skolelinux nettverk med jublende suksess, skolen kunne ta i bruk gammel hardware og spare mye penger.
Linux løsningen satte også en stopper for alle ungene som trodde de faktisk kunne å 'hacke pc', og med å 'hacke pc' mener de selvfølgelig ting som å legge 1000 kopier av ikonene på skrivebordet, redigere visse systemfiler med ren humbug og endre startsidene på webbrowserne.

Dere skal vite at det er et under at ingen IT arbeidere sitter inne for drap nå, for jeg hadde lyst å kaldkvæle hele jævla samlingen av skitunger.
Så neste gang du ser en irritert IT arbeider, husk, han overveier de gode og onde sidene ved å nettopp ta livet DITT!

ah.. det føles godt å få det ut...
Sist endret av Dodecha; 6. august 2007 kl. 14:38.