Tråd: Valmuefrø
View Single Post
Trådstarter
451
Takk takk for mange digge svar

Hehehehe... Dude, kjøpte nemlig de derre Papaver Orientale, of når jeg double sjekka det på google, fant jeg jo ut at det slett ikke var disse valmuene jeg var ute etter.. Har leita en stund rundt i hagebutikker i nærheten se, og har heller ikke hørt at det var ulovlig med Opiums Valmuer, men damn tenkte jeg! Det var ikke flein eller marihuana heller en stund tilbak, så hvem veit? Hehehe.. Men jaja, får bare drite i å kjøpe det på Kiwi og sånnt da.. Men ett siste spørsmål til folka: har lest en del om valmuefrø (poppy seed tea) på erowid, skal visst gi ruslignende effekt, da det inneholder ett stoff som blir omgjort til morfin lignende stoffer, eller løser ut endorfiner (husker ikke helt) når kroppen metabloiserer det... Pluss skal hvis være dekket av ett tynnt tynnt lag rå opium, i og med at de har ligget i frøkapselen :P Noen som vet om dette er fakta? For var så kontroversielt på Erowid, noen sa de bare hadde hatt hodepine, andre hadde fått heftig Chase the Dragon feeling, og til og med en eks junkie som hadde klart å slutte pga opium poppy seeds :P Han sa at han drakk det vær dag, men i så små doser at d var akkurat nok til at han ikke ahdde noe sug :P Ganske føka om dette BARE er placebo da??