View Single Post
Salvia ekstrakt er merkelige greier...

Testa 20x på bøtte en gang. Tok først et trekk og holdt inne så lenge jeg greide, merka da at det kom en slags energi eller kraft mot meg fra vinduet i stua der jeg var. Så var det noen i rommet som sa noe jeg oppfattet som morsommt, fikk da totalt latterkick og greide ikke å beherske meg på flere minutter! Vart liksom helt umulig å holde tilbake xD

Gikk så bort til bøtta å tok et fett trekk til, da kicka det virkelig inn! Mistet helt kontakt med tid, sted og meg selv. Verden rundt med forsvannt liksom og jeg ante ikke hvor jeg var, hvem jeg var eller hva som hadde skjedd. Så litt farger i enkelte deler av "synsfeltet"(man har på ingen måte noe vanlig syn under rusen) som fikk meg til å lure på om jeg kanskje var hjemme hos faren min, noe jeg på ingen måte var. Så følte jeg at det var sterke krefter som prøvde å trekke meg inn i "intet" og jeg ble hellig overbevist om at hvis jeg ikke greide å holde igjen ville jeg forsvienne for alltid Jeg ble livredd og prøvde å klore meg fast til noen farger jeg oppfattett som trygge, dette trygge visste seg i ettertid å være genseren til en kompis som satt i stua, han var slettes ikke interessert i noe klemming så han trakk seg unna og forsvannt ut av verden min, jeg fikk da enda mer angst og fokuserte alt jeg kunne på å ikke bli sugd opp av den "onde" kraften.

Fikk på en eller annen måte plassert meg i en sofa der jeg i det som virket som en evighet kjempet mot disse mørke kreftene som skulle ta meg! Da det begynte å gå over og jeg greide å fokusere litt igjen begynte jeg å huske hvor jeg var å va som hadde skjedd og ble VELDIG lettet! Folka rundt meg hadde sittet å sett på at jeg klamret meg fast i sofaen med et manisk ansiksutrykk men jeg svetta som en gris, det hadde vært helt umulig å fått kontakt med meg, hadde bare mumla noe om "kraften"

Ble veldig avslappet i kroppen etterpå og følte meg litt tom i hodet., men var ganske deilig å beherske min egen situasjon igjen.

Aner ikke hvilket nummer på skalaen dette kan ha kvalifisert til, men jeg var iallall helt borte^^

Edit: sent på natta
Sist endret av Greenthumb; 21. juni 2007 kl. 04:22.