Tråd: Anime
View Single Post
Stickyshift, som Randalv sier, så er Death Note en utrolig genial serie, den bør du se. Er et par episoder av den som enda ikke har komt ut, og jeg har en liten pause på epsiode 28 elns, ettersom fansub gruppa mi droppa den.

Claymore er også en veldig poppulær serie som går nå. Det samme gjelder Darker than black.

5 Centimeters per Second, som noen av de andre han nevnt, er en veldig rolig og koslig "film" (1 av 3 deler) å se, minner meg litt om filmer som Air, Toki wo Kakeru Shoujo (2006's beste film) og The Place Promised in Our Early Days.

En litt morsom komedie som går nå er Lovely Complex.
Det kan være litt smart å holde seg litt oppdatert i nye animer når du laster ned via torrents, da får du jo såklart lastet ned mye kjappere.

Om du ikke har sett så mye anime, så tror jeg ikke TEXHNOLYZE er no særlig å anbefale, dette er som Waggo sier, en veldig, veldig, veldig spesiell anime. Den er kul på en litt spesiell måte tho, ikke at jeg har klart å fullføre hele serien enda.

For dere som syns Animasjonen bør telle litt, så bør dere se de 3 av 6 episodene av Karas som har komt ut, den er sykt bra animert.

Og ikke minst for dere som liker engelsk dubba serier, så er iallefall Afro Samurai et must, de fleste engelsk dubbene er jo latterlig kjedelige, men denne er faktisk ganske bra, men det er nokk ikke uten grunn når dette var planlagt under produksjonen ;p
Sist endret av wkd?; 16. juni 2007 kl. 23:07.