View Single Post
Sitat av tnt
Jeg er ingen zoolog, men jeg er ganske sikker på at i dyreriket så er det veldig uvanlig for hanndyr å sloss med hundyr.
Poenget mitt er at det er helt naturlig for mennesker å sloss for å beskytte våres "område" så poenget ditt faller litt vekk her, selv om det sikkert hadde vært en drømmeverden.
Vis hele sitatet...
nei du er ingen zoolog, og jeg er 99% sikker på at regelen om å ikke slå jenter ikke finnes i dyreverdenen. men jeg er heller ingen zoolog

uansett, vi lever ikke i dyreverdenen, og vi har ingen grunn til å følge de primitive instinktene som dyrene har innebygget. den eneste grunnen til å ikke skulle slå jenter er vel at gutter jevnt over er sterkere enn jenter. men det finnes jo svake gutter også. og sterke jenter. så hvis ikke regelen min om at vi ikke skal banke verken gutter eller jenter slår gjennom så har jeg lyst å komme med et nytt forslag. det er kun lov å banke folk som er større og/eller sterkere enn deg selv, uavhengig av kjønn. dette vil få folk til å tenke seg om ekstra godt før de får lyst å banke noen, og vi holder mengden av banking til et minimum.
Sist endret av bo1e; 24. mai 2007 kl. 15:55.