View Single Post
Haha, blir småkvalm av folk som setter seg på sin høye hest og sier "Det blir galt å kicke assn til han som puler dama de, han har ikke gjort noe galt." Hva faen, eier dere ikke sterke følelser ? Sinne er vel kanskje et utav de mest naturlige reaksjonene som kommer når man blir såret. Jeg skal kunne godta at enkelte mennesker som er fredlige av natur kanskje hadde klart å la være å ødelegge noe. Er man virkelig overhode døds forelska i noen, for så å komme hjem å finne henne bli tatt hardt bak fra av en annen dude, så er det ikke mange "logiske og moralske korrekte tanker" som flyter igjennom hodet.

Har nok selvinisikt til å kunne si at jeg ikke har peiling på hva jeg hadde gjort, oddsen for at jeg hadde klikket i vinkel og drept begge er like stor som om at jeg hadde stilt meg i døra å sakt "please continue". For noen å kunne påstå at "nei, jeg hadde gjort det moralske og etiske korrekte" er bare kvalmende, ved mindre de har vært i en slik situasjon og faktisk vet hvordan de reagerte.

Tror også at hvordan type forhold man har er ganske avgjørende. Er man nyforelska, og er under oppfatningen av at ting er perfekt, og så fersker dama i å pule i vei på bestekompisen din, så sitter du deg faen ikke ned på sengekanten og spørr de 2 "hvor gikk det galt ?" Er man derimot i et forhold der man kanskje ikke er like forelska som man var for 3 år siden, og ting har begynt å gå lit surt, så kanskje man reagerer annerledes. Men for guds skyld kom dere ned fra de høye moralske og etiske korrekte hestene deres, der dere preiker om forståelse og truen på at dere ville handle fredlig og rolig.