View Single Post
Pyr0-GonTz's Avatar
Trådstarter
182
Tenkte jeg skulle skrive litt om hvordan gårsdagen etterhvert utviklet seg

Vi var 3 stk som var mest aktiv, og hadde en del piller (concerta), vet ikke eksakt hvor mange. Jeg forteller hva jeg tok, og når jeg tok det, de andre gjorde også stort sett det samme som jeg skriver her.

Vi begynner med å pirke vekk den grønne delen på ca 15 piller.

Vi svelger 2 stk på vanlig vis. Venter ca 45 min, og ingenting skjer, akkurat som forventet. Dette er jo trossalt piller som er laget for å slippe ut virkestoffer sakte.

Jeg sjekka litt rundt på internett etter info om disse pillene, og fant etterhvert ut at dødelig dose var helt absurd høy. Vi bestemte oss derfor for å eksperimentere litt, og se hva vi fikk ut av disse pillene, noe jeg ikke angrer på i ettertid

Moroa begynte da jeg snortet 2 piller i 4 striper. Kjente en svak rus. Ganske avslappende og behagelig. Jeg ventet en stund, rusen steg ikke, så jeg droppet to knuste piller i rizla papir. Ganske nøyaktig 5 min etter dette smalt det. Alle ble grisestein nogenlunde samtidig. Rusen var veldig god, kan sammenlignes med å være potte stein etter å ha røyket hasj, bare mye mye bedre. Vi satt og kjente på rusen en stund til, før vi snortet 1.5 pille til hver. Nå var alle ganske fjern, men vi la merke til at folk reagerte forskjellig. Jeg og en annen en ble kvikk i hodet, men det kjentes ut som om kroppen var bedøvd. Utrolig merkelig rus. De andre to ble bare hyper (AKA Amf rus). Stusset litt på at vi reagerte så forskjellig.

Etterhvert dro vi ned på hybelen til han ene, og slappet av der. Vi delte 2 piller til på 3 stk, og snortet. Ca en time etter dette var vi alle i himmelen. Jeg følte meg helt sinnsykt lykkelig. Rusen var så herlig at jeg nesten begynte å grine av velvære. Han ene begynte faktisk å sippe litt :P... Denne følelsen varte i ca 2 timer. Kanskje de to herligste timene i mitt liv :P Etter disse to timene var omme, datt alle litt ned igjen, og rusen var ikke like deilig lenger, men vi kjente den godt fordi. Vi slappet av helt til skolen begynte. Vi begynte sniffingen klokken 21.30 i går, og jeg ble normal igjen først nå netopp, altså en ufattelig lang rus.


Bemerkninger:

1:

Jeg tror blodtrykket vårt falt ganske dramatisk under denne trippen, alle hadde kalde tær og fingre, selv om det var varmt, pikken krympet (AKA bade i kaldt vann), Blodårer var ikke synlige, hjertet pumpet relativt raskt. Forklaringer på dette?

2:

Hvorfor ble vi "Stein" istedet for hyper, noe man egentlig skal bli på disse preparatene? Ingen av oss har ADHD.

3:

En av oss fikk mot slutten av turen veldig speed lignende symptomer, han klapret tenner, og hadde lite kontroll over kjeve\ansikt. Hvorfor fikk kun han dette?

4:

Jeg anbefaler ikke å sniffe disse pillene. Selvom det funka som bare juling, er nesa mi limt igjen nå :P Bindestoffene i pulveret blander seg med snørret og blir STEINHARDT og klissete. Verste jeg har vært borti, og strever fortsatt med å få drittet ut.

5:

2 av oss opplevde en orgasmelignende følelse i anus. Vet det høres forbanna merkelig og tvilsomt ut, men ingen av oss har noen gang hatt homosexuelt eller analt samleie. Det ver som en vanlig orgasme ganger 3. Føltes veldig rart. Noen som har opplevd lignende?


Kan virke som om de som påsto det ikke var mulig å ruse seg på Concerta tok grundig feil, dette var en av mine beste feelgood opplevelser i forbindelse med rusmidler. Jeg følte en utenomjordisk og fantastisk lykke.
Sist endret av Pyr0-GonTz; 21. mai 2007 kl. 16:43.