View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Pyr0-GonTz
har tatt to piller, lite effekt. tror jeg snorter en. Noen innvendinger?
Vis hele sitatet...
Jeg ser igjen at du er en av de mange som ikke har satt seg inn i reglene for forumet.

Dette fører til forsøppling, noe jeg mener denne tråden har utviklet seg til, om den ikke så var det i fra utgangspunktet.

At hensikten din er å ruse deg på tablettene er vel de fleste innforstått med, men det er ingen grunn for at du skal "skryte" over at du har tatt to tabletter og nå ønsker å snorte èn fordi du ikke fikk effekt.

Det er rett og slett dumskap det du gjør, og at du velger å fortelle det på forumet og forventer innvendiger til hva du skal gjøre blir bare patetisk.
En saklig diskusjon rundt dette medikamentet er tilatt, men ikke fortell oss hva du har gjort og har tenkt til å gjøre.

Reglene er tydelig på at oppfordring til bruk av narkotika er strengt forbudt, og da det som faller under denne kategorien.
At dette ikke er oppfordring er en av grunnene til at den ikke ble slettet, men jeg vil si at det du skriver er helt i grenseland til hva som tillates.

Forumet er heletiden under utvikling og nye regler vil komme på banen, så snart jeg eller noen andre som jobber på forumet ser at det trengs.

Det som du skriver helt klart en post som faller så langt bort i fra hva jeg vil kalle innformativt eller kvalitet.

Jeg skriver dette i public, fordi det må bli slutt med slike tråder og poster.
Vi kan ikke være noe sentral for å informere personer i hvordan du skal oppnå best rus. Og det å oppfordre deg til å snorte tablettene i stedet for å spise dem blir HELT feil og ulovlig.
Det skal være en saklig debatt rundt stoffet og ikke oppfordringer til hvordan -du- kan oppnå rus.

Ingen på dette forumet kan stå ansvarlig for hvilke følger dette skulle medføre og jeg sier det igjen.

LES REGLENE FØR DERE POSTER!!
Sist endret av spQ; 21. mai 2007 kl. 14:34. Grunn: trykket post på feilt tidspunkt..