View Single Post
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
408
Andre gang jeg prøvde, så forsvant jeg (må nevnes at jeg verken røkte tobakk eller tøys på den tiden, hvorav begge er psykoaktive, jeg vet). Kan vel ikke si at jeg badet, hovedsakelig så bare forsvant jeg i den forstand at jeg sluttet å tenke innimellom de nedenfornevnte hallusinasjonene og blackout'ene.

"Turen" var preget av fragmenterte hallusinasjoner og blackouts. De tingene jeg husker var at jeg så for meg:
-THC molekylene som bandt seg til andre molekyler,

-At bongen som sto på bordet foran meg var motstanderen til en karrakter i det tekken-aktige spillet som ble spilt.

-At jeg ikke var tilstede i denne virkeligheten, og at eneste måte å "komme tilbake" på, var ved å ved å rotere hendene mine over og under hverandre huirtig (vet ikke hvordan jeg skal forklare bevegelsen)

-At jeg satt forrerst i et berg-og-dalbane tog (korrekt navn?) og akkurat når vi gikk over toppen av bakken, så kastet jeg opp. Dette er det siste jeg husker før jeg befinner meg stirrende ned i et rødt, illeluktende hav (bøtten de hadde plassert meg i var rød) og at mennesker i en annen dimensjon var meget irritert på noen ved et navn (ego var et slags minne) som hadde spydd. Senere er jeg en fisker i dette havet, samtidig som jeg er en slags observatør av nevnte fisker (som jeg har sympati med, men samtidig tildels ønsker at han skal mislykkes. Med hva, aner jeg ikke)

Jeg husker så å ha blitt eskortert ut til en seng, som jeg våkner opp i, god-fjern og meget skuffet over å ikke være fjern nok.

resten av kvelden er borte, i den form av at jeg ikke husker hva som ble sagt til meg, men jeg husker at to gode (og nyktre) venner av meg møter meg og tar meg med hjem til han ene.

Edit:Men poenget mitt var, at det var ikke da, og er ikke nå en negativ opplevelse. Og jeg har røkt mye kraftigere mekk siden (Det var visst et 2'er mekk delt på 5 i bong) Og mye mer (tok kun to trekk).

Edit 2: Men når jeg nå forteller om dette, kommer jeg til å tenke på at de første gangene mine egentlig var ganske "turete", i form av closed-eye visuals (den vakre TVen som sang kent sanger for meg, auditive halliser og mild dissosiasjon.
Sist endret av CaptainP; 7. mai 2007 kl. 11:17.