View Single Post
Falske annmelder er et kapitel for seg.... Jeg hadde selv en vennine som hevdet hun ble voldtatt av en kompis. Jeg var ikke tilstede på det tidspunktet var i usa og drev med mitt der. Kom hjem etter 2 uker så var alt kaos. Jeg skjønte ingenting. Kompisen min bedyret til meg at han ikke hadde gjort dette og vennina mi satt og sa han hadde gjort helt horrible ting. I midten satt jeg i en lojalitetskonflikt. jeg kunne ikke se noen åpenbar grunn til at hun skulle ønske og ødelegge livet hans men jeg så heller ingen åpenbar grunn til at han skulle ha voldtatt henne. Til slutt gikk det jo som det måtte. Vennegjengen ble splittet og det var ville tilstander en stund med drapstrusler som haglet i øst og vest. Jeg valgte dog og tro på jenta da de fleste andre vendte henne i ryggen da annmeldelsen ble henlagt pga bevisets stilling. Også fordi jeg hadde kjent henne siden jeg var liten. Desværre forandret hun seg ille mye etter dette det var ikke lenger den samme jenta. Vi pleide og kunne sove sammen i samme seng i minimalt med tøy under dyna uten at noen av partene hadde hender eller andre deler av kroppen der de ikke skulle. Vi pleide og ha våken netter og lange kjøreturer og mye annet. Hun flyttet ut av oslo ble sammen med med en fyr jeg ikke tåler trynet på. Vi snakker litt innimellom den dag i dag men det er ikke den samme jenta.

Gutten forøvrig er ettersøkt for ran av en bensin stasjon og div annet. Igjen hevder han at han er uskyldig men jeg har for lengst unlatt å stole på han mere. Poenget er at om jenter legger inn en falsk annmeldelse så er det jævlig både for vennegjengen og de rundt personene. Hun viste hva dette ville føre til hun viste det ville bli sånn. Så hvorfor legge inn en falsk annmeldelse? forsøk på sympati? Anger på sexen i ettertid? Jeg tror det ligger noe langt mere komplisert bak, som vi som vanlig gutter aldri vil forstå.....