View Single Post
Sitat av Crap
Når man skriver SMS (uten ordliste) og taster den kombinasjoen kommer bokstavene: HELP.
Vis hele sitatet...

Crap nå er du full a crap..

Nå synes jeg ikke du skal dra ut hans paranoide tanker lenger... Tenk før du skriver... Hadde jult deg opp og kansje enda værre hadde du sagt no så dumt no til meg eller andre rundt som var i slik tilstand..

Tror akkurat det bare er en tilfeldighet noe man er veldig svak for i en slik tilstand, jeg tror nok heller de tallene heller var et resultat av desperate fingre. men uansett glem det, det er uvesentlig....

Men når det og skal sies tror jeg faktisk at du trådstarter fikk endel angst allerede før kakaestykkene begynnte å virke, altså av det du røyket, det er fullt mulig. så var du så uheldig at du hadde spist endel hasj da som var på full anmarsj oppå dn uheldige effekten du allerede hadde fått. Du spyr kansje frivillig om du skulle komme i samme situasjon igjen. For ihvertfall etter mine erfaringer virker ikke hasjen før etter 2 timer og da har jeg kun drukket som te, tviler kake virker fortere, også virker det lenge ca 6 t pluss ettereffekter.

Av egne erfaringer synes jeg det kommer rolig men alikevel hardt så jeg har aldri fått angst på den måten, men jeg har en kamerat som fortalte han spiste ller drakk hasjen og fikk noe angst(sosial angst, stress kall det hva du vil) og måtte sende hjem de som var på besøk.

Men jeg kan gjerne få en lettere angst/urolighet av dagens første røykings noe som gir seg etter en time og det blir på tide å fyre en ny behagelig en

jeg tror du bare skal slå deg til ro med det at du hadde noe uflaks og er nå en erfaring rikere. Vær klar over at dette kan skje igjen og om du velger å gjøre det igjen vær forsiktig prøv deg frem med få joint-trekk osv hvis du på død og liv vil..

Om dette følger deg videre vil jeg anbeafel deg å holde deg unna denslags og ty til noe sunnere som noe idrett, rett og slett fordi det vil være bra for kroppen og derav hjerne og selvfølelse, pluss at du da kansje tenker mer på hva du spiser og kroppen får i seg riktig næring og bygger seg opp fysisk og psykisk slik at slikt ikke forekommer igjen