View Single Post
Sitat av seppolaatle
Det er helt sant at mange folk ikke eier respekt for medarbeiderne i butikken noen ganger.
Kunder forstår av og til ikke at det ikke alltid er de som jobber i butikken som har med alt å gjøre..





Akkurat denne syns jeg var litt overdrevet. Det står jo ingenting om denne hendelsen i en eneste avis i hele landet. Om noe slikt som dette hadde skjedd på bensinstasjonen nærme oss hadde det vært i avisen med en gang..
Som du sier: Hvis VG hadde snappet opp det som hadde skjedd så ville vi hatt førstesidestoff dagen etter... Selv om ikke vg har fått fatt i det, så har det da vel kommet ut i offentligheten på ett eller annet vis vel ?
Er det helt sannhet dette?
Vis hele sitatet...

Gitt at du eier en bensinstasjon, og en gal kvinne herper hele vaskeanlegget ditt.. Ville du tipsa VG om det? Niks niks... For det første ville ingen vaska hos deg igjen. For det andre vil alle huske arbeidsstedet ditt fordi "ei dame klikka i vaskehallen din". Å gjøre skader for 300000 i en vaskehall er en smal sak. Selve vaskmaskina koster 1,3 millioner, og to garasjeporter koster fort 80000. Det er ikke en overdrevet historie.

Jeg kan også nevne for dere som ikke vet det: Hvis du har skiboks på taket så MÅ du kjøpe eget skiboksprogram for å kunne vaske bilen i maskin! En pen sommerdag for tre år siden kom det en gluping som hadde sveisa skiboksen fast til taket(!). Når han da kjøpe en ordinær vask og satte i gang så reiv takbørsta med seg skiboksen(og resten av taket) med seg bakover. Stakkars mannen satt i bilen med såpe i fanget og delvis cabriolet etter endt vask.

En ting til: Ikke vask bilen med flere skipar montert PÅ skistativet! Da kan påsketuren bli litt stusselig etter endt vask! Jeg har kunder som har opplevd det...