View Single Post
Risperdal er fy fy!

Har en kamerat som får disse av legen, så kom han å viste meg resepten på disse her, Jeg dum og naiv som jeg var tenker "rus", så jeg spør han om å få kjøpe den av han, - Joda det skal gå sier han.

Han går inn på apoteket og henter pakken, og kommer ut med ei eske - Lurer på omdet var 100stk.¨

Jeg begynner å ringe litt rundt, spørr om noen har peiling på disse her, det er det ingen som har - Så teit som jeg er så tar jeg først 5 stk, kjenner ikke noe spesiell virkning, så jeg tar 5 stk til og begynner å drikke litt alko, etter ca 1.5 timer ligger jeg å stirrer i taket - Trøtt men får ikke sove, slik ligger jeg hele natten å vrir meg.

En annen kamerat av meg tar også 10 stk, han går opp på loftet å legger seg, og når han kommer ned på morningen såsier han at dette er det jævligste han noen gang har prøvd, les samme virkning som meg.

Vell vell tenker jeg, har ca 80 stk igjen, hva skal jeg gjøre med dem? Jo, jeg må sjekke om flere folk får samme virkning.

Ser ut vinduet, og visst faen har det kommet et tivoli der, så jeg går ut, ser om jeg ser noen kjente, å joda der var en kompis, jeg går bort til han å sier han må være med opp til meg for å sjekke ut noen piller, - Han blir med opp - Henter 50 stk å hopper lykkelig ut igjen.

Etter 2 dager hører jeg i fra han igjen, han å kameraten hans hadde delt pillene, han fortalte også at dette her var skikkelig bæd piller som han aldri ville høre navnet på, eller se igjen.

Jeg sitter der da med noen få igjen, vet ikke hvorfor jeg ikke kastet dem, men har dem iallefall med meg ut på byen.
Våkner i fylle arresten, da hadde jeg sovna utenfor inngangen til hotel atlantic i stavanger, og kunne ikke svare på noen ting når politiet plukka meg opp, men hadde ingen god følelse.


Risperdal er FY FY piller!