View Single Post
Unskyld meg for at jeg sier dette. Men hvis guttene var klar over hvilket stoff de puttet i seg må de ha vært spik spenna gærne i topplokket. En hver skapning med evnen til å legge sammen 2 + 2 bør skjønne at man ikke trøkker sånt.

Altså, har ikke erfaring på området selv. Men etter det jeg leser er RC's veldig lite forsket på, man vet ikke alle virkninger hverken på kort eller lang sikt. Og det dreier seg om temmelig små doser for en akseptabel effekt her om jeg har forstått det riktig?

Nei disse gutta her burde tatt seg selv i nakken og gitt seg selv en kraftig smekk over fingrene, før de i det hele tatt streifet innom tanken på å skyte det der.

Jeg vil referere til DonVitos tråd 2c-i solgt som speed! når jeg sier at det må være helt for jævlig å få for mye av sånt som de gutta trøkka i seg.

Muligens kan han som døde ha hatt en lignende opplevelse som DonVito forteller om i tråden sin. Forskjellen var at DonVito ikke inntok dette med viten og vilje, og han var heldig og overlevde. 18 åringen visste tydelighvis hva han putta i seg. Han våkna heller ikke.
Sist endret av iDark; 20. mars 2007 kl. 11:00.