View Single Post
Sitat av Svends
Irriterer meg litt over noen folk her inne som dømmer de som driter seg ut en gang til og ikke ha peiling. Første gang du prøvte et stoff: hadde du virkelig peiling da? Nei.

Vi driter oss ut alle, men ikke lat som du er verdensmester Det blir enda tåpeligere.
Vis hele sitatet...
Har i hvert fall lite for seg når duden en død. Stakkar. Tenker på alle gangene jeg selv har vært ung og dristig. Har jo bestandig gått greit. Det jeg skulle ønske alle her inne og ellers har i tankene (og nå kommer pekefingeren til sjørevermamma), er at stort sett all dop er farlig. Det er det og det skal man huske på før man dytter det i seg. Du vet ikke om du har hjerteproblemer før du etter alt for mye speed en helg bare dør eller kommer på sykehus. Du vet ikke om du er av de som blir psykotiske av hasj.

Rusmidler ekødder med virkelighetsoppfatningen vår. Det er jo det som er deilig (friminutt fra livet). Det er bare så fort gjort å foretrekke rus fremfor nykter og glemme at det er nykter som er virkelighet.

Har registrert at det er en del yngre folk her og jeg klarer ikke å la være å anmode om at dere er forskiktige. Først da, med måtehold, kan rusmidler bli et morsomt avbrekk og ikke omvendt, at nykter blir et skremmende og vondt avbrekk.