View Single Post
Jeg har hatt mange drømmer hvor jeg har vært på tur, men ikke på nærheten så mange som deg. Drømte senest forrige uke at jeg hadde drukket Ayahuasca og fått meg en solid dose dmt(noe jeg aldri har prøvd før). Jeg var ute og gikk i nabolaget, og hallusinasjonene var ekstreme. Jeg begynte å lure på om jeg hadde drukket for mye for det ble nesten litt i meste laget. Dette var dog det siste jeg husker fra drømmen.

Jeg drømmer ofte at jeg er på tur, men siden drømmene forandrer seg såpass mye underveis jeg jeg sjelden "tura" i mer enn hva jeg opplever å være 10-15min. Gøy er det uansett og jeg digger alltid når slike drømmer kommer. Den jeg kanskje husker best er en jeg hadde før jeg testet sopp for første gang. Jeg hadde alltså ingen erfaring med noe sterkere hallucinogen. Jeg drømte at jeg var på vei hjem, og alle trærne hadde mistet fargen. Fargen de hadde fått istedet var den fargen tv'n har når det er "snøstorm", sorte og hvite prikker that is. Itillegg til dette kunne jeg se tegnefilmer i trærne. Himmelen byttet farger mellom blå, rød og lilla. Ganske artig drøm, men langt ifra the real deal.

Har foresten hatt mange drømmer hvor jeg ordner hasj\pot, men kan aldri huske å ha fått noen "rus" av disse stoffene. Samme gjelder alkohol.
Sist endret av Sinister; 5. mars 2007 kl. 02:04.