View Single Post
Sitat av illax
Ja, så denne søkegreien nå. Er ikke så flink med sånne forum..

"noen får heller ikke mye effekt de første gangene de røyker fordi det tar litt tid for kroppen og registrere virkestoffet Thc..."


hvilken effekt kommer vi til å få hvis vi tar for.eks den første sånn om morgenen og den siste på kveldstid, hjelper dette?

forresten vil jeg vite hvordan man lager jointen, det lurer jeg mest må...hører masse forskjellig fra andre steder.. går det ann å røyke på flaske? hva er best?
Vis hele sitatet...


av egen erfaring så så opplevde jeg første gangen jeg røyka at det ikke fungerte, da røyka jeg en liten joint. er litt usikker på hvor lite brunt det var i den,var hvertfall ikke mye. senere samme dagen, litt utpå kvelden tok jeg et par jointer som jeg og en kammerat delte og da blei vi ganske stein begge to, vi delte alt i alt det vi røyka den gangen, litt under 2 gram. men det er også veldig individuelt dette og det går vel egentlig ikke å finne noe fasitsvar på dette.


og til dit andre spørsmål: hvordan lage jointen? jeg vil nok en gang råde deg til å søke på forumet, prøv bare å søk på hasj, eller mekking, noe i den duren!

å rulle joint kan være litt vansklig i starten, men med øvelse vil du nok få det til.

1.du finner fra met rizzla (gjærne den store typen)
2. du bretter det du vil bruke som filter til en M og ruller det det rundt en gang (du kan f.eks bruke litt tjukt papir, eller så fåes også dette kjøpt enkelte steder)
3. du varmer opp hasjen ved hjelp av en lighter, da varmer du den forsiktig ikke få den til å brenne. olegg klumpen gjerne på en kniv eller liknende.
4. smuldre den opp og bland med ønsket mengde tobakk
4. rull sammen som når du ruller rullings, dette er kanskje litt vanskelig men man lærer etterhvert.

når man mekker joint så er det jo heller ikke noe fasit med tanke på at mange har forskjellige små tips og triks når det kommer til hvordan de mekker. dette er det også skrevet om her på forumet, så nok en gang, SØK!


litt trøtt nå så unnskyld for skrivefeil