View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Arrrh! FFS!!

Om du trener og tar det seriøst - bør du under ingen omstendigheter ruse deg i det heletatt..
Meningsløst..

Om du har muskel smerter så tar man Somadril, om du da har fått utskrevet dette. Hvis du tar disse for å jage bort den evt. gangsperren du får etter å ha trent, ser jeg på det som en svært dårlig løsning..
Men sliter du generelt med muskelsmerter brude du tenke på evt. alternativ trening og ta somadril etter behov. (jeg tenker da på da smertene er som værst)
Om du driver med sunn trening - ser jeg ikke noe grunn til at du skal hive i deg disse preperatene.

Er du underbehandlig og får valium utskrevet - må du selfølgelig ta disse. Tviler på at det går så veldig mye ut over treningen - med mindre du da tar dem for å få en rus ut av dem.. Da er det jo en selfølge at det vil gå utover treningen..

Hvorvidt dette danner eller ikke danner muskler har jeg ikke peiling på, men om du går på Diazepam daglig, er trening mest sannsynlighet endel av behandligs prosjektet som du er med på.

Om du preiker om illegale tabletter i sammenheng med trening, tror jeg du har misforstått [trening] en smule..
Sist endret av spQ; 22. februar 2007 kl. 16:10.