View Single Post
Sitat av Unify
Heisann

Noen dager siden kom min lærer (som alltid blander seg inn i andres saker) og spurte "Hvordan går det med den dere radiokanalen deres? Ser dere har bare <nøyaktig sum i kroner og ører som vi hadde på kontoen> på kontoen deres". Kun 2 i ledelsen visste beløpet på kontoen og ingen hadde sagt det til noen.

Til informasjon er dette snakk om en lokal nettradio som jeg er med å drive.

Hvilke andre muligheter har du enn å ringe til banken å utgi deg for å være en annen en den du er? For jeg tviler faktisk på at han har gadda å gjort det. Han vet nøyaktig hvor vi er i helgene, hva vi gjør på i fritiden og hvem som har vert på hvilke fester osv.. Er ikke det personvernskrenking eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
Han har iallefall ikke noe med hvor dere er i helga! Det kan du si med engang til ham, dette er ikke lov. I det minste er det ekstremt idiotisk og uhøflig gjort av ham. Ta igjen, spioner i hekken hans eller noe og ta nakenbilder av ham eller noe, og legg anonymt på kateret. Kanskje han tar hintet at snoking er tåpelig?

Jeg kan enkelt sjekke min saldo via kontofonen, men da fikk jeg en kode i posten, pga kontoen er MIN, og jeg må ha dnene koden hver gang jeg ringer. Hvem er kontoen registrert på? Noen på skolen? Så lenge han har mulighet for å vite eier av kontoen, addresse og kan fysisk hente konvolutten selv så kan dette være måten han har gjort de på.