View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Gubbe
BCG er strengt talt ikke nødvendig i Norge. I Sverige og Danmark har de kuttet denne ut for lengesiden, og de har IKKE et massivt problem.

Det å drive med denne i Norge er bare tull, det er total sløsning med norsk skattekroner.
Det hadde vært bedre at disse pengene hadde vært brukt til å pusse opp skolene og andre offentlige bygg. Der er det en stor kamp å ta fatt på.

Personlig så tror jeg at Jens Stoltenberg (AP) er kjøpt og betalt av vaksineindustrien og at han bruker dem for å hvitvaske penger.
Vis hele sitatet...
Du har openbart satt deg godt inn i virkemåten til vaksiner. At vaksiner er uhyggeleg effektivt mot sjukdom er heilt klart. Så lenge fleirtalet er vaksinert, slik at sjukdom ikkje får spre seg, er det ufarleg for enkeltindividet å ikkje vere vaksinert, men dersom for mange ikkje er vaksinert, så vil det føre til utbrot av sjukdommen.

Å hevde at vaksine er bortkasta er pisspreik. Vaksiner er relativt billige (snakk om tiere pr person). Behandling av tuberkulose tipper eg vil beløpe seg til relativt mange titusener pr person som får det. Samme gjeld mange andre sjukdomer. Og i tillegg kjem kostnader *utover* behandling, som sjukepengar, tapt arbeidsinnsats o.l. Så samfunnsøkonomisk er eg veldig overbevist om at vaksiner lønner seg.

Dessuten er det promiller av kostnadane i helsevesenet som vert nytta på vaksinering. Så gubbe, sett deg litt inn i kva du skriv når du kjem med så bastante påstander som du gjer.

Vaksinering er heller ikkje et AP-prosjekt. Det er tverrpolitisk støtte i stortinget for det.