View Single Post
Sitat av cesar
Hei folkens. Fikk lyst til å skrive litt om meg selv og hvordan jeg har det. Kanskje noen kjenner seg igjen. Provde GHB første gang for ca 3 år siden. Høres kanskje dumt ut men akkurat da føltes det ut som jeg virkelig slappet av for første gang i mitt liv. Jeg har vel i likhet med mange rusavhengige hatt en heller bedriten oppvekst, noe som har satt sitt preg på meg. Jeg er rastløs og trives ikke i selskap med andre mennesker. Syns generelt sett at folk er slitsomme og jeg føler de stadig forventer ting av en, eller er ute etter noe. Har vanskelig for å stole på folk og føler meg utilpass blant mye folk. Nå høres jeg helt rar ut tenker jeg men det er ikke bare galt. Jeg har en god jobb hvor jeg treffer masse mennesker, jeg trener jevnlig og har en hund som betyr masse for meg. Det er bare det at jeg ikke klarer å slappe av eller opprettholde vennskap.Tenker på alt konstant. Hva folk syns om meg og ikke minst livredd for negativ oppmerksomhet. Eneste gangene jeg fungerer normalt er når jeg har dame. Sinnsykt bekreftelsesbehov og kroppsfiksering hører også med min sykdom. Etter en del dårlige forhold har jeg mistet troen på det også. GHB endret dette for meg. Ble utadvent og glad i livet. Ble sosial og uredd for det offentlige rom\ selskaper og andre sosiale ting som jeg vanligvis gjør alt for å unngå. Kunne prate med fremmede damer hvorsomhelst og fikk tlf nr av damer bare etter en tur på standa. Vanligvis prater jeg ikke med fremmede damer i det hele tatt. Er livredd for at en dame skulle avvise meg, den ydmykelsen tar jeg ikke sjansen på.Lang historie kort: ble avhengig og begynte blande med andre ting. knips, hyppere, cola og pepper. Økonomien gikk til hælvete og hodet mitt også. Deretter la jeg meg inn til behandling, noe som var ett hælvete uten like. Har vært rusfri i 6 mnd nå men tenker faen ikke på annet enn ghb om dagen. Er ensom og lever ett drittkjedelig liv uten rus. Er dette livet så er jeg faen ikke sikker på vitsen. Utvendig ser jeg ut som sikkerheten selv-Innvendig er det masse frykt. Går på antidepressive også. Har gjort det i 3mnd nå men syns ikke livet er noe bedre av den grunn.
Har forstått det slik på andre rusavhengige som har det bra at enten må du finne drømme kjæresten eller jesus. Jesus finner jeg ikke uansett hvor hardt jeg søker og hva slags damer vil ha en som er rusavhengig og må gå på flere møter i uka. Rusfri SUGER!
Noen som kjenner seg igjen? Uansett så er det godt å få skrevet litt om hva som rører seg i hodet mitt. --
Vis hele sitatet...


du beskriver megselv,
har dopa,drekki, og rusa meg i 40 år, ingen har finnut hva som feilt meg , før nå,

kansje jeg kan hjelpe mange med dette,

måtte til utlandt før jeg fikk diagnosen mental disorder, adhd.
har først gått på alt fra sinequan og oppover til remron har prøvd alle,
og alt a lykkepiller apedop etc,allt.

nå da uroen og abstinensene er så jevli , så hjelper jo en rus,
øl, og thc, mm, alslagsens pot og gall.
te de er over da erjo værre ellersom før.
uroen blei verre å verre jeg kunne sitte å gråte aleine.
ja jeg er gift imange år og hatt bra jobber,

okai traff en jevli ok psykriater, Psykologer kkan IKKE HJELPE DEG.ALDR DEM KANKE EN SHITT OM MEDISINERING

så hva fikk jeg da alt suget forsvant,
orker ikke tanken på rev, cola, 20 ritaliner.
utroli, du,

men bomma da jeg fikk to medikamenter,
sku ta begge ,
det ene er rivotril, lignende valium men ett nyere preparat tror jeg, tenkte dem gjemmer jeg te siden,

får også depakine, tok bare det å trudde jeg sku explodere i hue,,

etter tre dar kontakta jeg psykriatren, for orden skyld så har en sykriater 6 år lege studije og tror minst 6 år praksis som dr medisin førn tar de siste åra for og bli psykriatr.

han sa fanden deg,,san rett ut.

du kunnjo daua, rivotrilen er med på og få dette til..



nå er jeg ivertfall ikke urolig,ingen depresjon, ikkno,

så den kombinasjonen, virket endli.....

har ikke hatt sug eller noe siden,

men som jeg sa alle kameratene mine ruser seg,,

det er fanden ikke kamarater i den grad.
men rusbror san

synd man må dra utenlands for og få rask psykriatisk hjelp.

.ps jeg er også jevli ordblind.