View Single Post
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Stressball,

1) Du må ikke tolke alle ut i fra deg selv vet du.. Selv om du kanskje aldri sender en SMS uten å skulle motta en SMS tilbake, så betyr det ikke at alle er som deg. Det er ofte man bare skal sende en melding hvor det f.eks står: "Hei, er der om 10 min" - og sender den like før man logger av msn for å dra. Vær så snill, ikke vær vanskelig bare for å være vanskelig. Da gidder jeg ikke svare på meldingene dine.
2) Bra
3) "Proklamere dette for denne tjenesten"? Jeg "proklamerte" ikke at det var noen unik feature i seg selv, men leveringsrapporten på MSN er uten tvil mye smoothere enn den på SMS... Når du har sendt en SMS, så bare sier SMS-Mamma (på MSN): "Meldingen din har nå nådd nummer 91234567.. Send en ny da vel!" - akkurat som det var del av en samtale.
4) Bra.
5) Det er hele poenget med hele tjenesten; det er en fordel å konvergere MSN og SMS fordi det minsker terskelen for å ta i bruk SMS. Vi har ikke gjort undersøkelser på det enda (selvfølgelig), men jeg vedder skjorta mi på at en person som er en aktiv bruker av SMS-Mamma vil sende mange flere SMS per måned enn en person som ikke gjør det; fordi SMS-Mamma øker tilgjengeligheten på SMS som kommunikasjonsmiddel. (Se forøvrig Lille_My's svar)