View Single Post
Pga litt dårlig tid og stress fra foreldre, rakk jeg ikke å lese hele posten.
Men Xyrem er jo endelig godkjent i norge og det inneholder jo Sodiumoxybat(gammahydroksybutyrat), som bare er en annen måte å si ghb på.
Dette er riktignok forbeholdt narkoleptikere, men noen som vet om dette har blitt skrevet ut som antidepressiva/beroligende/sovemiddel eller avrusning..?
Kjenner meg nemlig fryktelig igjen i hele første halvdelen av innlegget, og føler jeg kunne kuttet ut en god del andre legemidler/stoffer som er mye skadeligere om jeg hadde fått det på resept som sovemiddel og ellers beroligende/antidepressiva..
Jeg mener, så lenge man holder seg til riktige doser og ikke blander med downers av noe slag, så er dette det tryggeste og mest allsidige medisinen jeg kan få.
Dem fjerner til en viss grad smerten i beina mine, det fjerner sosialangsten og depresjonen, det temmer tvangstankene og får meg til å sove som en baby, og alt uten hangover eller bivirkninger!
Hvis man klarer å bli fysisk avhengig av ghb (noe som skal veldig mye til) så tar det uansett èn dag å bli kvitt abstinensene, så jeg mener dette er ett stoff som fortjener ett langt større bruksområde og sannsynligvis mer forskning innen de andre, eh, hva skal jeg si, "antibivirkningene", altså mer forskning innen hvert potensiale bruksområde.
Noen som vet om dette allerede lar seg skrive ut til annet enn narkolepsi..?