View Single Post
King of Spooning
Acidous's Avatar
Var på byen med broren min og en kompis. Begge fyrte i meg utepils og shots som bare faen. Og etterhvert som jeg ble fullere la jeg jo så klart ikke merke til at de begynte å kjøpe en pils og en shot til seg selv og en pils og en shot fra hver til meg.
Dobbelt på meg altså!
Og så full som en alke fant jeg ut at jeg skulle sjekke opp damer for broren og kompisen min, dumme var at jeg verken klarte å se fram eller bak på meg selv.
Hele kvelden endte med at jeg lånte penger av broren min for å komme meg hjem med taxi, og dama spylte meg mens jeg satt naken og sammenkrøket i ett hjørne i dusjkabinettet.

En annen ting som skjedde for en god stund tilbake er at jeg presterte å ta feil av dama mi og ei anna dame på fylla.. Det får jeg fortsatt høre den dag i dag.

Og så hadde jeg jo så klart "jeg spandere på alle" fest en gang.. Var ikke en av de beste ideene mine det heller.
Hadde en 20 liter dunk med 17% hjemmelaga vin stående som jeg fyrte i alle som kom.
Og jeg skal love deg, har aldri i mitt liv se noen spy så mye utygga ris på en gang!
Var Havanna Badeland med vin og utygga ris på kjøkkengulvet mitt, og det var bare en fyr som spydde alt sammen.