View Single Post
Litt guild info:

Guilden heter Nor_Hunters, vi er i en Union med både svenske og danske high lvl (40-50). En union er flere guilder slått sammen til en union.

Send en note (Community -> Msg box -> send note) til matsii vis du vil joine guilden. Vi er fortiden 7 norske i guilden.

Vi spiller på serveren RedSea.

Mesna: Det er friends list (Commuinity -> Friends) for å legge til en person Add Friend, dette krever at spilleren du vil legge til er pålogget.

Jeg kan svare på de fleste spørsmål ang spillet.

Sitat av Bob Saget
Laster ned nå selv. Nicket mitt kommer til å være johanru.
Hvilken server spiller vi på og har dere noen gode råd til oppstart?
Vis hele sitatet...
Vi spiller på RedSea.

Et godt råd er å gjøre quester i starten, dette gir deg mye xp istede for meningsløs grinding.

Sitat av otiki
er ikke det typisk.... har hvert på leting etter en gruppe nordmenn som vil lage en guild... men når jeg finner noen så¨er jeg på feil server jeg er lvl 16 og har 2 mill på bok...

Lord_ketai
server: eldorado
Vis hele sitatet...
Det er lett å kommet til lvl 16, 2 mill er ikke vanskelig å få. Kom over på RedSea så skal vi hjelpe deg

Sitat av Polar-
Hvordan holder dette spillet seg opp mot andre MMO's som WoW, Guild Wars og EQ2?
Vis hele sitatet...
Spillet er gratis, og vis du liker bra japse damer med altfor store sverd så er det genialt. Spillet er som andre MMO's, du må lvle men, her får du også skill points (SP) som du kan bruke på forskjellige skills.

På lvl 20 kan du få jobs!

Trader: Frakte varer fra en by til en annen, men pass opp for thiefs!

Thief: Dreper traders, og får gull for dette.

Hunter: Jakter thiefs.

Du kan velge når du vil gjøre en job. Og kan avslutte den når du vil.

Sitat av kloobo
Noen som vet hvilket lvl man bør være for å ta fergen over? Har utrolig lyst til det av en eller annen grunn

Edit: ca lvl 17
Vis hele sitatet...
Tror du må være lvl 5 for å ta fergen, på andre siden er det bare high lvl mobs som slår for 1000+