View Single Post
Pleier å oppføre meg på fylla, men det er jo noen episoder da.

Var "fest" hjemme hos en kompis, i broren sin leilighet. Det endte med at vi alle sammen ble en smule fulle, og skulle lage oss mat. Vi kasta pølser, biffer og hamburgere på en-gangs-grillen (med plastikk og innpakkning). Jeg syns det var litt dårlig flamme i grillen, så jeg kastet på litt trelakk. Funka ikke så bra..

Etter vi prøvde å spise maten, som smakte dritt, gikk jeg i dusjen. Såpet meg inn, med kle på og alt, før jeg presterte å gå splitter naken inn i stua, for å hente pilsen min. Veldig kjekt, for meg og mine venner. Not.

En annen gang var jeg på skottring til morra til en "kompis". Det var gratis hjemmebrygg i baren, og det benyttet jeg selfølgelig meg av. Etter å ha tømt store deler av brygget, begikk jeg meg ut på dansegulvet. Funka dårlig det og.
Senere på kvelden greide jeg å kaste meg på en taxi, som skulle hjem. Spydde oppover hele husvegge, for så å rave sørpende full inn til min mor, som greide å legge meg.

Koselig stemning ved frukost bordet dagen etterpå.

Ellers har jeg vel kranglet litt med Onkel Politi, banket opp noen kompiser, gjort noe hærverk, sagt ting jeg ikke skulle sagt til personer jeg ikke skulle sagt det til, knust diverse kroppsdeler og sovnet i forskjellige ute-terreng.

Har vel også hatt noen sexuelle episoder, som jeg ikke er stolt over..
Sist endret av Svoldal; 23. desember 2006 kl. 04:07.