View Single Post
tja hvor skal man begynne..

vært i et utall av slåsskamper, taua av purken 3 ganger, hver gang med et særlig kjipt utfall. Henholdsvis 4 uker betinget med 2 år prøvetid (trusler mot offentlig tjenestemann), 8000 i bot og 5000 i bot. Holdt på å rive av meg pikken når jeg skulle hoppe over noe jeg trodde var en hekk. Men så viste det seg at det var et vanlig gjerde inni den hekken, og jeg fikk et 20cm langt kutt nedover låret. Godt at junior ikke ble tatt av vinden hehe
Ellers har jeg kjørt i fylla, både på moped og i bil. Ikke å anbefale, trynte i 80 på moped og ødela kneet ganske bra. Bitemerke på leggen etter slåsskamp, ser like fint ut nå 4 år i ettertid :P
mye stygge damer (faens alkohol hehe), hoppa på sjøen fullt påkledd, kjefta på purken etter at de ba meg slutte å klatre i juletreet, revet opp et tre og plantet det i en fontene, og deretter tatt en busk fra siden av et hotell, midt i en slik fin og pen rekke med busker og plantet denne der hvor treet sto :P Dette ble det stort oppslag av hæhæ jeg ler den dag i dag.
Våknet opp til et meget vått rom, gud veit hva faen som har foregått der vann OVERALT hehe, våknet halvveis i senga og rimelig fjern, skjønte nada. Verste var etter julebordet med jobben, tequilashots er ikek greia da, det var "artig" :P heldigvis ikke fått høre noe spesielt i ettertid... enda :P