View Single Post
Sitat av Svends
Ikke jeg heller, men jeg hadde ikke blitt særlig glad om jeg skulle gått rundt og snakket usant til familien heller. Om jeg får en stygg strikkegenser av muttern til jul, så sier jeg rett ut (sellfølgelig på en fin måte) Takk, men denne likte jeg ikke. Det er ikke min stil, og jeg kommer ikke til å gå med den.
Familien burde uansett vite hva man ønsker seg.
Vis hele sitatet...
Jeg blir glad av å se at noen jeg er glad i er glad, og det blir de veldig ofte hvis du sier noe takk for gaven og at du likte den elns, men å stå der og si at gaven var stygg, eller passer ivertfall ikke til meg, ville igrunn aldri falle meg inn.

Du må jo heller ikke si ifra om at gaven er stygg eller du ikke liker den heller. Du kan bare si takk for gaven, og det er det. Du må faktisk ikke kommentere den. Det er vel ingen løgn i å si takk for en gave de har brukt penger og/eller tid på å skaffe/lage, uansett om du liker den eller ikke?

Jeg skal ikke si at det er 100% galt å bytte en gave du ikke liker, men å bytte et arvestykke for å kjøpe Nintendo Wii er litt i groveste laget for meg ivertfall.