View Single Post
sånn me hjertebank å sånn er egentli utrolig ille... jeg får det ofte når jeg er sliten, å tatt mye kola, å røyker hasj for å prøve å såve.. tenker jeg må slutte å tenke på det, for da går det over, å det går jo over, men jeg klarer ikke tenke positivt når jeg blander di stoffene, å er sliten... jeg tenker litt positvt å tenker på alt som har fixa seg i forhold til før, å alt er så bra at det ikke kunne vært bedre akkuratt nå, å ligger en stund å tenker positivt, men så plutselig snur hele kroppen seg mot meg, å jeg tenker at det er fint ting har fixa seg, men det gjør jo ikke noe for jeg kommer til å dø i dag uansett, å blir redd jeg skal bli gal å tenker på alt som me 100% uflax kan skje... ligger å depper for jeg dør å tenker på hva dama gjør da, å stakar hu, å familien hennes som faktisk dadde misstanke om jeg brukte noe (pga. søstra til dama er apotek teknikker, å jeg kunne vist mer om virkestoffer i medisiner enn hun.. tenkte jeg skulle lære henne litt for å være snill, så hun viste litt når hun jobber me d da, men da trodde di jeg brukte greier)
jeg tenker på overdose.. at hjerte stopper å jeg slutter å puste... hjerte banker som f å det blir tungere å tungere å puste... jeg merker ikke alt dette før jeg går å legger meg da, når jeg begyner å bli trøtt å såvner... men har overlevd hver gang da... dagen etter tenker jeg jo bare at alt går bra å detta er 0 problem.. det var et mareritt bare.. det er lett å tenke at det ikke er ille å ikke farlig å det er bare for jeg tenker for mye.. men når man er i rusen så har jeg ikke like mye kontroll.. alt positivt kan snus til noe negativt da... nå har jeg tatt kola i 2 dager... så nå som jeg har tatt noen striper husker jeg hvordan det er, men når jeg er rusfri så husker jeg di "positive sidene" ,, som egentli aldri er så positive som jeg huska det var... når jeg ikke tar noe kommer alti suget... det går aldrig 1 dag uten at jeg tenker på rus... drømmer om å bygge hus me loft å kjeller tilpasset dyrking av cannabis... helt siden jeg var 13-14 å begynte å ruse meg så har suget vært der veldig mye... har alti vært denn fulleste, fjerneste, å denn som ikke ser at nå er kvelden over, å nå er det nok...
psykk sa 90% av familien til pappa (som jeg ikke husker hvem er) var rus missbrukere, å mamma`s slekt er alkiser..
kan dette gjøre meg svak for rus?
adhd? kanskje jeg har d, men fikk ikke diagnose pga rusmissbruk, kan d påvirke at jeg alti tenker på rus? jeg ar jo alti stressa å hyper, så forelsket meg me en gang i å røyke bønner...

dette begyner å bli langt, men det jeg egentli lurte på var: er kola farlig? eller tenker jeg for mye? kola å hasj? dårlig blanding? overdose? hvor mye må man ta da? brukerdoser? (d første jeg tok i går var min største dose assa.. hehe... hadde ikke dispenser me å ikke noe å lage stripe på, så putta en 100 lapp i posen å snorta så jeg hadde nedover hele halsen å bare sto å rista hehe)
mye mer digg me alkohol da.. blir så sinnsykt digg form go jul snart da..