View Single Post
God morgen! Tusen takk for alle svar.
Jeg sto opp i dag klokken 7, etter 3-4 timer søvn, og er enda ikke i orntlig finform. Hadde ikke noe serlig ont i hodet, men veldig sliten, ont forran på lårene når jeg går eller bøyer knærne, men det som plager meg mest nå er at det svir konstant i brøstet. Er ikke sikker på om det er hjertet eller lungene eller kanskje begge delene.


Alpanio:
Har hatt lignende saker på speed mange ganger. Har ikke brukt å kjent etter på hjertet men om jeg springer, prøver å legge meg, osv osv. Så har jeg liksom kjent hjerte dunke kjemperaskt. Men har ikke brydd meg noe om det og så har det sluttet å kødde. Funnet ut att hvis man holder på å tenke på dette hele tiden blir det bare værre å man blir mer å mer ødelagt.
Vis hele sitatet...
Ja, er nok ganske sikker på hvis jeg aldri hadde lagt merke til at dette skjedde med hjertet mitt ville ting gått mye lettere, men når jeg først viste det var det vanskelig og la være og tenke på det.

I tilegg kom nedturer å noia (for hjerte) noe som ikke gjorde saken bedre å du ble bare verre. Mye faktorer som har spilt inn, lite mat sikkert å lite søvn.
Vis hele sitatet...
Jeg kjente jo at det gikk nedover i begge tilfeller, så jeg sniffet mere for og komme meg opp, men det var jo da jeg ble dårlig. Er det ikke mulig og få opp rusen igjen hvis nedturen allerede har startet, eller er det sånn at det ikke er mulig og holde oppe rusen så lenge som f.eks. amfetamin?
Trur nok at lite mat og søvn kan ha hatt veldig mye og gjøre, siden jeg er ganske tynn fra før av(har rask forbrenning) og har ikke akkurat så mye å gå på. Jeg er heller ikke vant til og holde meg våken så lenge på rusmiddler, siden amfetamin er noe jeg ikke liker.
ps. du må ikke tru jeg liker de skittene concerta pillene noe bedre en amfetamin. fikk de gratis

Om det forsetter slik i noen uker etterpå så muligens få sjekka blodtrykket ditt. Men jeg er ikke ekspert . Prøver bare å si min mening.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg går til legen for og se hva som er galt, vil dem ikke finne ut at jeg har tatt kola? Hvis ikke, skal jeg nevne at jeg ofte blir svimmel, varm i panna/over øynene, ont i hodet, får ikke sove, og ingen matlyst? Hadde kanskje fått noen fine piller, eller omså bare sovemedisin. Noe som ville vært fint nå siden jeg skal ta pause fra alt stoff, og det er veldig vanskelig og sove om netterne uten nattings.



evolution:
La meg se om jeg fikk det riktig inn...
På fredagen fikk du en dårlig rus og blei blind, fikk panikk osv.
Og enda prøver du på nytt dagen etter
Hvis det hadde vært meg, så hadde jeg venta til jeg hadde lest om symtomer og shit!
Greit at man er dum og ikke vet en drit første gangen, men så prøver man på nytt etter å ha bæda på det allerede dagen før.. Huff!
Vis hele sitatet...
Det gikk ikke akkurat som planlakt kan man si. Jeg hadde tenkt og bare ta litt kola for og få vekk smerter og shit. Det gjorde sikkert ikke saken bedre at jeg allerede hadde ett rusproblem fra før av, så jeg kjente suget etter kola ganske så sterkt, og var heller ikke så veldig lett og bare ta 2-3 liners.
Hadde planlagt og ta en pause fra hasj etter helga siden jeg viste alt kom til og gå til helvette hvis jeg fortsatte og ruse meg hver dag. Men så fikk jeg plutselig ett kjempe bra tilbud som jeg nesten ikke kunne si nei til. 1000kr på fredag og 1000kr på mandag for 2,5g kokain.
Mandag 4. desember - starten på min andre dag nyktern

er du sikker på at kolaen ikke var dårlig shit?
Vis hele sitatet...
Joa, den er garantert utbuffa. Alt er ivertfall litt utbuffa her oppi finnmark Men fikk en ganske så sweet rus ellers da. Kan det ha vært noe den har vært utbuffa med som jeg ikke tåler eller ikke er bra for meg? Stoffet smakte ganske så jævelig. En sterk og ekkel smak som minner meg om paracet eller noe sånt. Jeg synes jeg også kunne smake en svak smak av bakepulver eller noe sånt. Det svei som faen i nesen, men vet ikke om utbuffinga kan ha noe med det og gjøre, siden jeg aldri har prøvd kola før dette. Det svei ivertfall mere en fart, men kan jo også hende at den farten jeg har prøvd ikke er så bra, siden jeg bare har prøvd det 3-4 gang.



OoM:
men som evolution sier, må være veldig morsomt å se deg begynne å jogge rundt hvert 10. sek.
xD

Neste gang ber du kameraten din filme det, så legger du det ut her ^^,
Vis hele sitatet...
Trur nok ikke det, du Hvis jeg noen gang får så lyst på bot fra purken vil jeg heller kle meg ut som julenisse i rasta farger og røyket hasj med en 1meter lang bong mitt i ett kjøpesenter.



ch0izz
Ikke det at jeg er en ekspert eller har erfaring fra dette i det hele tatt, men ut ifra det jeg leste (leste hele teksten) høres det ut som om du ligger å lytter/kjenner etter om det er noe feil med kroppen din hele tiden. Dette kan kalles hypokondria (mener jeg, eller noe i samme dur).
Vis hele sitatet...
Hmm, har aldri hatt noen sånne problemer før. Har alltid vært fysisk og sykisk frisk. Vet du om jeg kan få noe problemer med dette fremover i tiden(nyktern eller ruset?)?