View Single Post
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Har hatt lignende saker på speed mange ganger. Har ikke brukt å kjent etter på hjertet men om jeg springer, prøver å legge meg, osv osv. Så har jeg liksom kjent hjerte dunke kjemperaskt. Men har ikke brydd meg noe om det og så har det sluttet å kødde. Funnet ut att hvis man holder på å tenke på dette hele tiden blir det bare værre å man blir mer å mer ødelagt.

Har vert borti selv å nesten sluknet ikke fult så ekstremt som mange andre. Men det har svartnet helt for meg slik jeg har vert på kanten til å besvime noen ganger. Stå opp raskt på stoffer som gjør att man får høyt blodtrykk er ikke alltid like bra.

Men til slutt så tror jeg. Det har fungert sterkt på deg, siden du ikke har brukt det mye før. Du hadde ikke noe misbruk før som gjorde att det slo kraftig inn på deg. Du fikk høyt blodtrykk og raskere hjerte rytme noe som du nesten besvimte av. I tilegg kom nedturer å noia (for hjerte) noe som ikke gjorde saken bedre å du ble bare verre. Mye faktorer som har spilt inn, lite mat sikkert å lite søvn.

'edit'

Om det forsetter slik i noen uker etterpå så muligens få sjekka blodtrykket ditt. Men jeg er ikke ekspert . Prøver bare å si min mening.
Sist endret av Alphanio; 4. desember 2006 kl. 03:38.