View Single Post
Sitat av tore-
HellToPay, hvordan vil du forsvare det faktum at noen stjal køllen til en tjenestemann? Du sier at filmen er ment å vise "en å sette fokus på hvilke feil politiet begår". Hvilken feil gjør borgere som stjeler fra tjenestemenn da?

Og videre, kunne du brukt linjeskift litt oftere? Lettere å lese da, takk!

Jeg klarer ikke helt å gripe hva du EGENTLIG vil oppnå med dette innlegget ditt, eller noen av de for å være helt oppriktig. Hva er temaet for diskusjonen? Politiets rolle og "feil" du mener de har begått? Og bare dette?
Vis hele sitatet...
temaet for diskusjonen var i utgangspunktet politiets handlinger i denne aktuelle episoden, og bare det ja.
ser ut til at jeg utrykte meg utydelig i den første posten, men jeg regnet med at tittelen på tråden og det jeg skrev ville gjøre det klart.
men jeg ser nå at det var en noe tynn forklaring på hva jeg ønsket å vise frem, som godt kunne misforstås.

som jeg skrev i mitt forrige inlegg (og rett over her) er ikke demonstrantenes handlinger det jeg satte i fokus for tråden. hvis dere leser postene mine har jeg svart på det meste opptil flere ganger, mesteparten ting som ikke er relevante for tråden i det hele tatt, men av og til blir jeg revet med.
men: som jeg har skrevet tidligere er det i _mine øyne_ en helt logisk og relevant handling å avvæpne en person som er en trussel for sine omgivelser.
samme om han har et skjold og skilt å gjemme seg bak eller ikke.
Dette har med min personlige oppfatning og syn på dagens samfunn og det såkalte demokratiet å gjøre, og er ikke tema for tråden.