View Single Post
Sitat av Bingus
"RUDO" burde festes på alle pakker, pillesett o.l. Jeg blir rett og slett oppgitt av å se uansvarlige folk som ikke engang tenker over hva de spiser.

Det er relativt lett å sette seg grenser, og om det ikke er noen som kjører stoffet inn i årene dine, er det alltid din skyld om du driter deg ut, sånn er livet. Første gang jeg testa noe, var det med en som jeg ikke helt kjente, alt gikk greit. Men det første jeg gjorde etterpå var å si ifra til gode venner.
Det er ikke alltid like greit å si ifra til familie, mitt råd er å holde dem unna om du er usikker på reaksjonen. Men venner som du ofte er sammen med har, i min mening, rett til å vite hva du driver med.
Kompisene mine driver ikke med sånt, ihvertfall ikke de i den "indre kretsen". Selv har jeg fått en streng beskjed om å aldri spørre om de vil ha noe, og at hvis jeg driter meg ut, er det ikke deres ansvar å få meg opp av hullet igjen.

Er du sånn som jeg var, en som var nysgjerrig og leste dette forumet for å få mer info etc (dette var 2 år siden tror jeg), vær obs på at det er ditt valg, og det aller viktigste; følg RUDO. Om ikke vi som er ansvarlige følger uskrevne regler klarer vi ihvertfall aldri å forrandre dealer-situasjonen sånn som den er i dag, ihvertfall i Oslo området.
Vis hele sitatet...
Oppgitt av andre folk som ikke tenker over hva de spiser?

Du klarte å dytte i deg LSD, 16 pils og 4 blå valium?

Tenkte du over hva du spiste?

Høres ikke ut som du er så erfaren med LSD. Fikk inntrykk av at Set/Setting ikke hadde noe å si for deg, for du kunne jo spise det overalt, og med hvem som helst.
Sist endret av Dreamer18; 14. november 2006 kl. 01:17.