View Single Post
Sitat av Leroy
Åkei, gadd ikke lese mer enn endel linjer, men ser at det er forbedringspotensiale her:P

først, det er ikke så lurt å skaffe tegninger og sånt, og gjøre mye reaserch, for det kan knytte det til ranet ved etterforskning og sånt. Derfor burde rans lokalet bli valgt ganske på slump. Holder at du har vært der ett par ganger før, og vet hvor penga er:P

Og så. finne tre personer... Det er bare å utelukke. for det første må jo utbyttet deles på fire, da blir det fort bare småpæng. Men hvis du skal skaffe folk må du kunne stole på dem, og har vanskelig for å tro at du kan stole på noen i "det" miljøet!!

leste ikke stort mer, men skal gjøre det nå, siden jeg ikke har noe mer fornuftig å ta til meg...:P
Vis hele sitatet...
I see.. hvis ingen har sitt deg, kan du ikke bli knyttet til ranslokalet, eller selve ranet. Nå tenker jeg ikke å henge utenfor banken hele dagen, ha til sammen 1-2 hele dager(sammenlagt) på å observere lokalet. Jeg er jo kalr over at gevinsten skal deles på 4 stk, men dette er et såpasset omfattendes, og stort ran(som blir iscenesatt:P), at man MÅ ha så mangen på ranslaget. si man er 2 da, en kjøre bil, å en true til seg penger, sjangsen er stor for at vekterne overbemanner raneren, si man er tre stk, en i bilen, en holde vakt utenfor lokalet, å en true penger. Der har du overbemannings faktoren igjen, si man er 4 stk, 2 true til seg penger, 1 vakt, 1 i bilen:P