Tråd: Hasjolje
View Single Post
folk som snakker om to forskjellige ting her,

skrap smaker overhodet ikke godt ved røyking.... noen blander ut litt kamel i den opplagde "mekken" sin for en bedre smak.

seff er gassen av cannabis sterkere... aggregat tilstanden mine venner .. i og med at det kanskje er mindre skadelig, bedre effekt, ... da tenker jeg på vaporizing...
ekstrahering av thc av hasj, eller cannabis av bladene du mener post tråder ? ..

ekstrahering av blader ( enkelt ) .. utstyr: en halv brusflaske 1/2 L , cannabis blader, lightergass

utførelse : stikk små hål i bunnen ( rundt hele brunnen av flaske ), stapp flasken full med cannabis blader ( mest mulig stappet nesten ) , så ha to kopper klare, den ene for veske aka lightergass, den andre for veske aka thc olje ( som etter full tømming av lightergassen vil bli ekstrahert på slutten av denne prosessen. ), om dette skal i fryseren eller hva resten var er litt diffust men dette er iallefall en metode. Tror som sagt dette skal noen timer i fryseren eller var det minutter .. så skev når jeg ble fortalt det . . hehe .. resten er opp til fantasien :P