View Single Post
Gleder meg til den skuddsikre skolen blir tatt over av en av sidene og gjort om til bunker...
Da kan soperen fra nordland fra OD-videoen (En slags leder) og ungene og lærerne i Nepal stå og se på at skolen deres har blitt et ypperlig tilholdsted for soldater
Personlig skal jeg stå og smile fordi MIN OD-dag ble brukt på skolen der vi spilte handelspillet i 6 timer og fikk fri 2 timer før skoleslutt... Som en avslutning på dagen skal jeg håne de som brukte en dag på å jobbe (Noe jeg også hadde gjort om arbeidsgiveren min hadde hatt jobb til meg den dagen) for så å gi vekk pengene til Nepal.. De 300 kronene hadde jeg glatt brukt på bensin

EDIT: Nå mener sikkert alle at jeg er en kynisk, egosistisk drittsekk. (For alt jeg vet stemmer det kanskje..) Jeg gir penger til veldedige formål, jeg har gitt penger både til kampen mot narkotika og mange andre bra tiltak... Det er bare OD som gir meg en litt ekkel smak i munnen! Jeg ser at på min skole har vi tydeligvis fått et bra tilbud for de som ikke jobber, og jeg kan ikke si at jeg føler meg mobbet eller sett ned på, MEN, (Det er alltid et men) jeg vat at mange blir sett ned på og satt i bås fordi de ikke vil være solidariske... (Er du solid arisk?)
Personlig tror jeg ungene i Nepal gir beng i om vi har jobbet for pengene!
Hadde lett stilt meg under samme banner som ivioyner og gjengen i denne saken (Litt avhengig av hva som sto på det selvsagt :P )
Yay, edit'en ble lengre en det opprinnelige innlegget..
Sist endret av Eight-Ball; 1. november 2006 kl. 14:35.