View Single Post
Jeg tror jeg har en løsning som muligens burde fungere, og ikke er den vanskelig gjennomført heller. Først må man finne et offer. Pck a man at random, ikke noe personlig innblandet, bare ta en kar du ikke liker utseende på eller har hørt er en jævel. :P
Så finner man ut en gang han er i huset alene, og oppsøker ham der, men husk å ringe på, oppfør deg normalt. Det er viktig. Spør om du kan låne toalettet, at du er milevis hjemmefra og har fått avslag i hele resten av blokka/boligstrøket/hvor faen vedkommende bor. Gå inn på toalettet hans, bend ut en vanlig sikkerhetsnål til du har en lang nål med en metalbit i enden og trekk ned, vask hendene, det vanlige. Gå ut og få ham til å snu ryggen til deg, så planter du nåla bak øret hans, i det myke punktet; dødelig og vanskelig å spore. Husk å ikke ta i nåla med fingrene, vask den helst både før du stikker og etterpå. Så passer du på at kroppen hans faller i gulvet på en rolig, lydløs måte, og ordner med smådetaljer. Pass på å fjerne spor fra at du har vært der. Å kvitte seg med liket er ikke egentlig nødvendig her, du bare setter på tven og setter ham oppreist i sofaen før du går, så vil han ikke vekke noen mistanke. Gå ut på vanlig måte, og unngå at noen ser ansiktet ditt. Hatter/luer og frakker med krager er fine til slikt. Lykke til, hvis du vil gjennomføre, men i utgangspunktet håper jeg ikke jeg leser om noe lignende i avisa noen gang :P