View Single Post
Sitat av naiSt
er det mulig å gå til f.eks helsesøster på skolen å snakke med hu... så kan hun henvise meg til lege/psykolog?

kan jo sånn halveis forklare situasjonen her...

har problemer med å sove og de gangene jeg sover våkner jeg kald og svett og har nesten altid hatt mareritt som jeg ikke husker, men de har iallefall ødelagt søvnen min.

jeg har hallusinasjoner som jeg ofte ikke er helt sikker på om er virkelige eller ikke... å disse blir bare verre og verre.

har den siste tiden tatt amf for å holde meg våken da jeg ikke takler å sove.

dette hjelper ikke akkurat på psyken min men jeg slipper marerittene og har iallefall energi gjennom dagen... dette blir jo dyrt i lengda iogmed at det er ulovlig etc.

noen som har opplevd lignende og har noen erfaringer med dette?

PS: føler meg også forfulgt av en klovn... vet det høres sykt ut. men jeg ser han et par ganger om dagen og ofte skvetter jeg fælt å klarer ikke å samle meg helt igjen på rundt 10-20 min... så jeg blir ofte helt fraværende etterhvert...

i det siste har denne klovnen (ligner på den fra Steven King filmen "IT") "angrepet" meg oftere og oftere å det starter å slite sterkt på psyke og konsentrasjon
Vis hele sitatet...
Uff Høres helt jævlig ut. Har vært/er fortsatt litt paranoid og sinnslidelser er ikke til å spøke med. Jeg tror du burde oppsøke en psykiater eller hvertfall en psykolog for å få hjelp med problemet ditt så fort som mulig så det ikke blir værre. Jeg merka at jeg var litt paranoid i starten, men at det eskalerte rimlig kjapt og etterhvert fikk jeg for meg at venner ditcha meg og ikke likte meg og dritt. Etter at jeg slutta å røyke cannabis har dette problemet nermest forsvunnet, og jeg har lært meg å se ting som de faktisk er, og ikke tenke for mye "kanskje ditten, kanskje datten, kanskje derfor" og tro på det jeg tenker, selv om det er helt bak mål.