View Single Post
Bestilte først her:
[COLOR=Red]Url sensurert[/COLOR]

Og så her : [COLOR=Red]Url sensurert[/COLOR]

Les utklippet fra regelverket,så ser du at det eneste man risikerer er at det blir destruert eller returnert..........
Er ikke somadril,men "soma" ,samme innhold bare annen produsent

Håper det går gjennom:-)

Takk for tilbakemeldinger!

Sitat av Mullah
Med tanke på at du sier at det er somadril du har interesse av, og at du har interesse av å spise mange av disse, vil jeg anbefale deg å lese om Karisoprodol i Dodechas Den Store Legemiddeltråden. Få også gjerne med deg hva z0p har å si om benzoer i hans Vanligste rusmiddler tråd.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset:-) Men at somadril er dødlig i de dosene han skriver er neppe tillfelle hos meg.Har vel bygd opp en imunitet på en måte gjennom mangen års bruk av og på etter formen......... Men jeg vil advare alle andre som ikke har tatt sommiser og vil prøve det for morro skyld.Du blir lett avhengig! Jeg er nok det,men har ingen andre alternativ for øyeblikket..... :-(

Ett lite tips på en billig rus med sommis kan dere jo få:
1.vær jævli sulten! ta 4 panodil zapp og 2 sommisser og spis mye mat fort. Eple har av en eller annen merkelig grunn en forsterkende effekt på rusen!

..............bare synd jeg ikke har den "bonusen" lenger,da jeg tåler de så alt for godt.
Sist endret av Dodecha; 17. mars 2007 kl. 17:20.