Tråd: brun speed
View Single Post
Sitat av samefaen
heisann

kom over noe merkelig her en dag.. ble tilbytt en liner med speed, og i og med at jeg er veldig glad i stoffet sa jeg naturligvis ja.

de kom fram med speilet, og da jeg kastet ett blikk ned, så jeg at speeden var brun. ikke mørkegul, men brun. som sjokolade. konsistensen var også veldig tørr.. nesten som veldig fin sand

linern jeg fikk var ubetydelig liten, og jeg kjente nesten ingenting i nesa når jeg snortet den, fordi den var veldig mild, og luktet nesten ingenting. men etterhvert ble jeg så speeda at jeg nesten ikke visste opp eller ned, eller hvor jeg var (overdrivelse). jeg har snorta mye speed i mitt liv, og jeg kjenner igjen en speed rus, så jeg tviler på at det var noe blanda inni det, men det kan jo være en mulighet... men noen som vet hva dette er fornoe, og evt hvor mye dette koster pr g?
Vis hele sitatet...
Ikke for og drive med no moralpreken for det er ikke jeg rette personen til og gjøre. Men Meth er farligere enn Heroin! Man blir mer hekta av det! Det er laga på kunn DRITT! VÆær forsiktig med de greiene.. T EN TITT: http://www.anti-meth.org/photos2.html