View Single Post
Sitat av Dodecha
Jeg vil si du var jævlig heldig når det kom til selve ambulansefolka, jeg skal prøve å ikke moralisere her, men at en forskrekket ungdom ringer nødtelefonen i full psilcybin tripp hjelper ikke akkurat det allerede forskrudde synet folk har på psykedelia.
Vis hele sitatet...
Når man går på fortauet å tar på sin kompis, som verken kjennes eller ser ekte ut. Da vil man gjerne ut av det, fort som fy. Å det er vel ikke noe galt i den grunn at man ringer etter ambulanse? Tror ikke noen av de jeg kjenner, har hatt mulighet til å få meg ut av det. Mtp at det var til tider vanskelig å slå inn 113 på mobilen. Noe som var en ren impuls handling fra min sin side.

Starta med å snakke med hun som satt ved sentral bordet, de er foresten veldig flinke til å snakke med folk. Tror vi hadde en interessant samtale.

Sitat av speq
Jeg vil på ingen måte oppfordre til bruk av Benzodiazepiner.. Men i dette tilfellet her - hadde jeg krevd å få diazepam eller noe sterkere av ambulansefolka/fastlegen..
Vis hele sitatet...
Er vel noe jeg burde ha hatt med meg i den grunn. Hadde jeg vist at turen min hadde blitt sånn som den ble, har jeg kjøpt meg noe dolcontin, propranolol eller stifter.

De første timene tror jeg faktisk at jeg var -for ruset- til å kunne tenke verken negativt eller positivt. Selv om det heldigvis føltes positivt, var jeg ute av stand til å være oppegående.
Vis hele sitatet...
Der har du meg, litt før jeg ringte etter ambulansen. Bortsett fra at jeg hadde negative vibes. Var ikke oppegående nok til å klare å ta vare på seg selv, å skjønne det som skjer rundt seg. Det blir vertfall en stund til neste gang. Å da regner jeg med det blir sånn at jeg tar med meg en sitter.

Sitat av Tias
Et tips jeg har til sånne tripper, hvis ting begynner å bli håpløst og urealistisk, er rett og slett å sette på Enya eller Deep Forrest.
Vis hele sitatet...
Faktisk noe jeg pleier å gjøre, bortsett fra at jeg ikke var hjemme. Så det ble litt hardt å sette på roligere musikk. Resten av folket som var der hadde ikke lyst til å sette på annen type musikk heller. De var ikke like heldig som meg, når det kommer til hallusinasjoner tho (a)