Tråd: Toll Polen
View Single Post
Sitat av Proxick
Uff.. hadde fått dårlig samvittighet om jeg kjøpte falske merkeklær. Falske merkeklær har DÅRLIG kvalitet som oftest. Kjøpte ei bukse for noen år siden i Hellas, det var en Hugo Boss bukse til rundt 200,-. Den revna i skrittet etter bare et par uker. Det er altså DÅRLIG kvalitet på disse klærne.

Og om dere kjører til Polen med buss, er sjansen for at dere blir stoppa og sjekket VELDIG liten. Hvem gidder å sjekke en hel buss full av ungdommer? Husk at disse karene (tollerne, grensevaktene) må fylle ut skjema og anmeldelse for hver enkelt som har brutt loven og eventuelt til straffe. De tjener heller ingenting ekstra på å buste dere.

Jeg hadde ikke bekymra meg. Men så har jeg aldri blitt tatt i tollen heller da Kan ha noe med den tankegangen som har blitt oppbygd etter hvert
Vis hele sitatet...
Bare kort innpå og kansje en smule off-topic. Skal du ha kvalitetsklær, men kopier, dra til thailiand. Der holder kopivarene høy kvalitet, da dette er overproduksjon fra den ekte fabrikken. De produserer på lisens for merket, men driver "litt" overproduksjon i det "skjulte", myntet på turistene. Kjøpte merkebukser for 180 kr stykket, og det er beste buksene jeg har hatt ewer!
Sist endret av Vaktbikkja; 15. september 2006 kl. 19:05.