View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av DonVito
"Cockers", "Sparkende haner" eller "Haner" som dere sier er tydeligvis kommet i flere versjoner. Veldig få av dem er noe bra, og store partier er blandet med stoffer man ikke ønsker få i seg. To venner av meg har havnet på akutten på grunn av disse. Men merker tydelig forskjell fra parti, til parti.

"RØD WV" eller "Rosa WV", som mange sier er så og si lik som "Cockers". Selv om større parti av disse inneholder farlige piller, i forhold til "Cockers". "Cockers" har/hadde en tendens til bare å være dårlige. 3 venner av meg har havna på akutten på grunn av disse. 1 overlevde såvidt. Anbefales KUN dersom du veit hvilke parti de kommer fra.

God jul!

For opplysningen sin del snakker jeg om det som selges i Stavanger/Sandnes.
Vis hele sitatet...
Jeg har tidligere vært borti alle de overnevnte merkene tidligere.. Men det er fra år 2001-2003.. Utrolig rart å se at de bare kommer igjen og igjen, spesielt dem som ikke har de masseproduksjons "merkene", som "sparkende hane" f.eks..
Jeg hadde aldri hørt om "sparkende haner" før jeg var i militæret i Stavanger, så det er litt merkelig å høre at for 3 gang så er dem der igjen. Stam gjest.

Hva mener du med at 5 kamerater av deg havnet på akkutten og 1 overlevde såvidt? Når hendte dette? Nå nylig eller for mange år siden?
Hendte dette etter inntak av 1-2 ecstasy eller etter inntak av 5 +++ ?
Jeg mistror deg på ingenmåte, men jeg synest det hørtes litt rart ut.. De må i såfall ha tatt den skikkelig ut..

Grunnen til at jeg skriver i det heletatt er fordi jeg en gang i 2001 eller noe sånt spiste - Brune Mitsubishi -
Det ble skrevet i avisene om en jente i norge som bare hadde spist "1" tablett av Brune Mitsubishi etter å vært på en eller annen festival og kommet hjem til moren, lagt seg inn på rommet sitt, og døde i løpet av natta. Hun ble fremstillt som førstegangs bruker (kort utdrag)
Jeg hadde allerede spist min del av disse tabs'ene, og ut i fra min erfaring var dem KANON gode, og langt i fra så farlig som beskrevet i media.
Jeg spiste vel 5-6 stykker på en kveld (sammen med flere kamerater), uten å merke at noe som helst var galt.
Det ble til og med skrevet på www.pillreports.com - sommeren 2001 - noe sånt som :
Stay away from the Brown Mitsubishi Pills. bla bla bla, og om at det var registret dødsfall av dem..
Jeg forsto ikke kritikken, men så kom det inn andre partier, med andre tabs - så det spillte ingen rolle for meg den gang uansett.

Så kommer poenget:
Da jeg engang i 2004 så en film som heter - Smilet i øyet - får du bla. høre historien til en mor, som hadde en datter som døde av ecstasy - type: Brune Mitsubishi. Hun kunne også fortelle om alle de media overskriftene det skapte osv.
Jenta ble selfølgelig fremstilt som ung, uskyldig og naiv. Mens det som var tilfellet var at hun hadde spist 15 ecstasytabs av brune mitsu, og låst seg inn på rommet for å dø..
Moren forteller i filmen at jenta låste seg inn, men moren hadde hørt rare lyder fra rommet og sparket inn døren..
Da satt jenten med beina i kross på gulvet og vugga.. Moren spurte hva som hadde skjedd, og hun fortalte at hun hadde spist Ecstasy, og hvor stor mengde hun hadde spist..
Jeg mener å huske at hun hadde prøvd å spy dem opp, uten hell og at når ambulansen kom var det nesten for sent..
Slik jeg forsto det i filmen var det nesten et selvmord. Det var en depresiv jente som tilslutt ikke orket mer desverre..

Etter et inntak på 15 E'r, er det ikke rart kroppen gir beskjed på ett eller annet vis..
Jeg var selv så dum engang å spiste 21 ecstasy tabs, -bare- fordi det sto 21 på tablettene.
De var grønne (grønne blackjack) 21, og jeg fikk det for meg at jeg måtte spise 21.. Spiste 7 og 7, 2, 2 ,2, 1.. Endte naturligvis på sykehuset med fare for skader både her og der.. IDIOTISK JA!..

Men derfor lurer jeg Don Vito. Er dette snakk om å påppe en knips eller 2? eller er det snakk om overdrevet -mis-bruk??