View Single Post
vel ice b skal gladlig innrømme at jeg har vært ute av stand til å hente et glass vann av for mye røyk og det samme gjelder i samme grad alkohol. men alkohol påvirker dømmekraften i mye større grad. så når jeg er så stein så ler jeg faktisk av det fordi jeg synes det er komisk, mao jeg kan bedømme mine egne handlinger selv om jeg ikke er istand til å hente et glass vann men på alkohol er jeg kansje ikke så bevist, og har en helt annen dømmekraft. dette er basert på mine opplevelser så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg og bekrefte dette fra egne opplevelser

så ergo vhis jeger så stein så setter jeg meg ikke i en bil.

men la oss huske en ting, som det ser ut som vi glemmer. og det er at ALLE kan kjøre i fylla, stein, eller noe liknende. og alle kan kjøre utenfor veien og kræsje. men det er ikke alltid det er et rusmiddel som er feilen, men kansje personen har årlig dømmekrafdt fra før av og er en skikkelig dårlig sjofør.

knuthulu: klart man kan røuke seg "zombie pingvin" men har aldri sett/hørt om folk som blir voldelige på hasj. men har mange ganger hørt andre og meg selv snøvle litt på hasj, dog man gjør det mer på alkohol.

men for ikke lenge siden var jeg vitne til en kompis som ble så skev at han ikke klarte å stå på beina, så han la seg på golve å slappa av litt han men jeg satt me lattis av han heller dårlige forsøk på hva han nå enn skulle, dette kom ikke frem for han kom seg ikke så langt og ingen var istand til og forklare noenting pga lattis var igrunn en hyggelig kveld