View Single Post
Sitat av murloc
ice b: poenget er vel i hovedsak at røykere er klar over nettop dette. pluss at de vet de kan få en narkotikadom på seg, og herved kjører meget sakte og rolig
Vis hele sitatet...
Hva røykere er klar over eller ikke varierer veldig fra person til person.
Jeg har sett skremmende mange som har oppnådd, og opplevd selv å komme i, det stadiet jeg engang kalte "Zombie-Pingvin".
At man går litt stivt for å virke nykter, at man tenker klart og tilogmed kan legge sammen tredjegrads ligninger i hodet (eller ihvertfall er overbevist om det) men når man åpner kjeften så kommer det bare tullprat og vrøvl ut.
Oh yes, såpass mye røl at man faktisk innser selv at munnen og stemmbåndene ikke har kontakt med den brilliante og glassklare hjernen din.
Like flaut hver jævla gang, enda flauere fordi du faktisk husker det.

Eh, nabokjerringa på 69 år kjører meeeget saaaakte og rolig, litt ujevnt og slingrete til tider, men stort sett midt i vegen.
Selv om jeg betviler at mennesket har røyka noe sterkere enn Pall Mall uten filter i sitt lange liv, så var det hun som dukket opp i assosiasjonsrekken "smokere-bilkjøring" her.
Og nei, jeg vil ikke kalle henne en sikker og trygg bilfører, snarere en trafikkulykke på veg et eller annet sted for å hende...