View Single Post
Sitat av Marjo
Ingen av kildene dine forteller meg at cannabis gjør en fysisk avhengig. At man kan bli psykisk avhengig av cannabis nekter jeg ikke for, men man kan samtidig bli psykisk avhengig av alt.
Vis hele sitatet...

Aha, en aktivist!
Neida flisespikker, det står ikke at man får noia, kaldsvette etc.
Men hadde man brukt ordet vanedannende isteden så hadde du neppe kranglet.

Sitat av esc
Kaller du hasj-røykere for narkomaner?
Vis hele sitatet...

Tja, i mine øyne...wannabe's kanskje...
Pr. lovens definisjon, ja.

Sitat av blowUP
dere som mener 96% ikke er allmennt akseptert burde komme dere litt ut på bygda. Alle i alle aldre drikker 96% her
Vis hele sitatet...
Og du har vakum mellom øra og en streng som holder øra på plass, eller...?
Jeg BOR ute på bygda, ikke bare litt utpå, men faktisk i det berømte/beryktede hjemmebrennende Nord-Trøndelag.
Og jeg kan garantere deg at INGEN, absolutt INGEN her ute/oppe drikker 96%!
Ganske enkelt fordi at produsentene ikke klarer å lage såpass sterk sprit, og hvis de hadde klart det så hadde de likevel tynnet dn ut til mellom 88-92% for å tjene mer penger på den.
Klart det finnes noobs som absolutt skal tøffe seg for "nykonfirmanter&smårips" med å ta en svelg, men det er ingen langvarig fornøyelse og man finner dem ganske snart igjen på dass hvor de ligger og dritspyr så krampa rister i dem.

Får du tak i ren 96% så prøv å skjenk fullt et melkeglass med det stoffet og drikk det i små slurker i løpet av en halvtime, du oppnår bare å tørke ut slimhinnene i halsen og svelget, samt å få det rimelig vondt.