Tråd: Selvmord
View Single Post
Sitat av Marzxy
Du må være helt skolefrelst hysing, den muntlige eksamen der kunne du sikkert tatt opp året etterpå hvis det hadde vært så galt. Man tenker ikke på å ta livet sitt for sånt.

Uansett, hvis du hadde fått levert en 3'er av eksaminatoren. Hva hadde du gjort da?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om jeg nevner det. Eksamen var bare utløsende faktor. Det hadde ganske lite med saken etter hvert.
Plumboen står ubrukt hjemme i skapet. Jeg tror nok ikke jeg hadde brukt den uansett. Jeg turte ikke grunnet konsekvensene. Store smerter og trist familie.

Sitat av Grantax
OT: Hysing, har en privatskole veldig nærme her (2-3 km), hadde litt lyst å gå siden det var så nærme, og at jeg vet privatskolen gir bedre karakterer.
Men jeg begynte heller på en skole ca. 1 mil fra der jeg bor, fordi jeg tar ikke kristendommen så seriøst, og på den privatskolen så var det noe bibelgreier hver eneste morgen har jeg hørt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem å være ikke-kristen på KG. Andaktene er bare lattelige. Det værste er vel å fortelle folk at du går på kristenskole. Stå for en religion du kanskje ikke støtter.
vi hadde:
ingen tvungen bønn.
ingen Aktiv deltagelse i religiøse sermonier. (Andaktene foregikk over høytallerene)
Et oppmøte på menighetsfakultetet.
en hel masse religiøse ekstrimister og hjernevaskede mennesker.
kristene lærere.
normal undervisning.