View Single Post
Sitat av *Joachim*
Foressten, håper ikke du har pøsa på med kreatin nå! Kreatin vises på blod prøver og om du ikke trener
til vanlig vil legen bli mistenksom, leger veit nok om alt det vi prøver å få deg til her!
Vis hele sitatet...
Stemmer det ja. Urin inneholder vanligvis noe kreatin. Drikker man masse vann blir urinen utvannet, inntak av kreatin fører til at mer kreatin skilles ut av nyrene og urinen får mere normale verdier. Trur eg. Det virker da nogenlunde fornuftig iallefall?

Kreatin er ikke et protein, tror jeg har blitt minnet på den tabben noen ganger nå ja. Kreatin er en aminosyre, og denne aminosyren kan kroppen danne ved inntak av proteiner. Kort forklart. Det som er interessant i denne tråden er vel hvordan kreatin påvirker en urintest for amf.

Mye har blitt sagt om kreatin i denne tråden, men ingen har sagt noe om HVORDAN eller HVORFOR kreatin evt. hjelper kroppen med å kvitte seg med de stoffene bruk av speed etterlater seg i kroppen. Dersom noen har en god forklaring er jeg interessert i høre. Gjerne med en link eller to også.