View Single Post
Før jeg ble 17 år hadde jeg bare testet alkohol, nikotin og koffein. Sommeren når jeg var 17 testet jeg hasj for første gang, og jeg føler man trygt kan si at ting lett baller på seg når man først har testet et ulovlig rusmiddel.

Har etter det testet pot-weed-amfetamin-sopp-poppers-paralginforte-ectacy-rohypnol- i en periode på ikke mer enn 2 år. Sykt.

Har slutta å røyke hasj etter 2 år med røyking hver dag. ( Føler jeg kan si at jeg har slutta selv om det bare har gått 1mnds tid)

Angrer ikke på noe, untatt hasjen. Det er den som er vanskeligst å komme bort fra. Alle de andre stoffene er ikke like tilgjengelige, så det er ikke så lett å bli fristet. Kommer til å spise ectacy igjen, men jeg syns det er greit å la det gå noen måneder mellom hver gang. Sopp kommer jeg også til å spise igjen, men synes nesten at sopp ikke er å regnes som et narkotikum. Bruker det for å utvide tankegangen og ha det helt sprøtt. Pillerus er ikke noe kos, ei heller amfetamin.

Har hele veien snakket åpent om rusbruken til de beste av vennene mine (som er helt streite), men føler likevel at narkotika skaper et "dobbeltliv". Må jo skjule for foreldrene mine og en del andre folk, selv om det ikke er så vanskelig nå lengre når jeg har flyttet for meg selv.

Vet egentlig ikke hva jeg skulle frem til med denne posten, men tråd-starter virket som han var ute etter litt synspunkter og meninger rundt narkotika, så satser på jeg kunne bidra litt.