View Single Post
Er helt enig i at han er en ganske dårlig vokalist men han har en spesiell klang i stemmen sin, men er så mange vokalister med så mye bedre stemmer at den delen detter liksom vekk. Det eneste han har å selge plater på er provokasjon og å være ekstrem. Han har noen gode tekster her og der, men det aller meste av sangene er rent piss og kan ofte ikke kalles musikk en gang. I stil og musikk så satster han 150 på å være "orginal".

En annen ting som gir han et dårlig rykte er størstedelen av fansen hans. Er veldig mange Marilyn Manson fans, spesielt i USA, som prøver å være som marilyn manson og bare ender som triste halvgothere og wannabe-satanister. Disse fansene er det ganske mange av og de sverter ryktet hans betydelig.

Jeg er ikke noe spesielt fan av musikken hans ettersom jeg synes det meste blir ganske middelmådig i forhold til andre band som også har spesielle stiler og intresange stemmer, men jeg skal være enig i at det han har produsert de siste årene er rent crap og har bare ødelagt ryktet hans enda mer.

btw: Det skal også nevnes at mye av det "dårlige" rykte han har er det som tiltrekker en god del av fansen hans.